Olkikassia mä metsästän

Loma lähenee ja kesäkassi puuttuu. Tänä vuonna se ehdottomasti pitää olla olki-/korikassi – miksikäs sitä nyt kutsutaan. Ilmeisesti olen hieman myöhässä näiden metsästämisen kanssa, sillä nämä tuntuvat olevan lopussa joka paikasta josta olen keksinyt kysyä: H&M, Lindex, KappAhl, Pentik, Sokos… Jos jollain on vinkata mistä voisin löytää, niin olisin tuhannen tyytyväinen :D Elikkäs tämän tyyppinen hakusessa (tuo vasemman puoleinen olisi unelma!) – ilman tätä en [ehkä] voi lähteä lomalle Ranskaan – tai no voin ;)

Korikassi

Älä klikkaa tämän tekstin tai artikkelin alla mahdollisesti näkyviä mainoksia.
Ne ovat blogin julkaisualustan [wordpressin] lisäämiä – ei blogin kirjoittajan.

3 kommenttia artikkeliin ”Olkikassia mä metsästän

  1. Huli sanoo:

    Näin just eilen Entressen Lindexillä mallinuken kädessä ison olkikassin. Se oli nätti ja hetken verran sitä katselin jo sillä silmällä.. :) Jätin kuitenkin mallinuken käteen roikkumaan.

    • white and sweet sanoo:

      Nettikauppoja olen yrittänyt (kotimaisia kylläkin) kahlata läpi. Mrs. Jonesilla on nuo Tine K:n olkikassit, joita kävin samoja katsomassa Helsingin Nougatissa ja livenä kassit ovat ihan jättikokoisia :)
      Olet kyllä ihan oikeassa, että saattaisi olla fiksua katsoa reissusta kassia – samalla siitä tulisi ’matkamuisto’ kotiin :) Kiitos kommentistasi!

Jätä kommentti